Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mikołaja Kopernika zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.sp11tczew.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część plików opublikowanych na stronie to skany dokumentów opublikowane w formacie pdf, które nie zostały poddane procesowi optycznego rozpoznawania tekstów (OCR), w związku z czym mogą występować trudności z ich odczytaniem poprzez czytniki ekranu. (powód: Nadmierne obciążenie dla podmiotu publicznego np. poprawa dostępności załączników w formacie PDF z ostatnich 6 lat.)
  • Serwis zawiera DOC, XLS z niepoprawną logiczną strukturą dokumentu. (powód: Redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Ewa Leszman

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu prowadzącego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ prowadzący : Gmina Miejska Tczew
Adres: Plac Józefa Piłsudskiego 1; 83-110 Tczew
E-mail: um.tczew@um.tczew.pl

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich
https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzi jedno wejście, które jest dostosowane do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Do wejścia głównego prowadzą schody jest też podjazd dla osób poruszających się na wózku, zabezpieczone barierą. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek. Po prawej stronie znajduje się sekretariat i gabinet dyrektora, w której można złożyć dokumenty.

Dostosowanie korytarzy

Toaleta znajduje się na parterze budynku i i jest dostosowana do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich.

Dostosowanie schodów

Brakuje obniżonych lad.

Dostosowanie wind

W budynku nie ma wind.

Dostępność pochylni

W budynku nie ma pochylni.

Dostępność platform

W budynku nie ma platform.

Dostosowanie parkingów

Brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym

Prawo wstępu z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność pętli indukcyjnych

W budynku nie ma pętli indukcyjnej.

Dostępność tłumacza języka migowego

Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta (co najmniej na 3 dni robocze przed dniem skorzystania ze świadczenia). Potrzebę usług tłumacza języka migowego należy zgłosić (e-mailem, faxem, listownie lub poprzez inną osobę telefonicznie) tel. 58 531 59 52, e-mail: sekretaria@sp11.pl

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lutego 2021 12:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Wierzbicka
Ilość wyświetleń: 766
19 lutego 2021 15:21 (Joanna Wierzbicka) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
19 lutego 2021 15:09 (Joanna Wierzbicka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
19 lutego 2021 15:04 (Joanna Wierzbicka) - Aktualizacja deklaracji dostępności.